Ik heb onder de motorkap mogen kijken van het open source programma Kayako. Dat is programmatuur voor een helpdesk. Het zag er heel goed uit met heel veel mogelijkheden en het kost nagenoeg niets. Je moet eens kijken op www.kayako.com
Reacties
Geplaatst op 07 december 2008 21:22 Tevens goede helpdesk/ticket software: het open sourced http://www.eticketsupport.com/
Frans Peeters Geplaatst op 07 december 2008 21:18 Volgens mij is het bij nader inzien geen open source maar gewoon een erg goedkoop systeem. Voor weinig geld kun je het downloaden en gebruiken (en eventueel aanpassen dus).
Barry Voeten Helinium Geplaatst op 07 december 2008 20:36 Doorgaans betekent OpenSource dat je de met die code die je kreeg ook iets mag. Bijvoorbeeld wijzigen, bijvoorbeeld je wijzigingen verder verspreiden.
Is uitermate handig als het programma je net niet helemaal bevalt.
Dat je de PHP code van Kayaka nu toevallig kunt lezen (vgl: binaries), wil niet zeggen dat het om een opensource (OSI-compatible) licentie gaat.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maakt onze website gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaat u automatisch akkoord met deze cookies.
Reacties
Geplaatst op 07 december 2008 21:22
Tevens goede helpdesk/ticket software: het open sourced http://www.eticketsupport.com/
Frans Peeters
Geplaatst op 07 december 2008 21:18
Volgens mij is het bij nader inzien geen open source maar gewoon een erg goedkoop systeem. Voor weinig geld kun je het downloaden en gebruiken (en eventueel aanpassen dus).
Barry Voeten Helinium
Geplaatst op 07 december 2008 20:36
Doorgaans betekent OpenSource dat je de met die code die je kreeg ook iets mag. Bijvoorbeeld wijzigen, bijvoorbeeld je wijzigingen verder verspreiden. Is uitermate handig als het programma je net niet helemaal bevalt. Dat je de PHP code van Kayaka nu toevallig kunt lezen (vgl: binaries), wil niet zeggen dat het om een opensource (OSI-compatible) licentie gaat.